Förra veckans babe!

Glömde ju bort veckans babe grejen! och bara för det så får min mamma bli veckans babe, nejdå! men jag var sjuk hela veckan lång och mamsen tog liksom hand om mig. Det är ju en riktig babegöra asså!
Hon är nog världens coolaste morsa, eller iaf var när jag var kring 7-11! Hon skjutsade mig till skolan på motorcykel, hon sydde ascoola och konstiga kläder, hade speciella frisyrer, lyssnade på Lenny Kravits, hade en lila volvo som det stod Pink Floyd på och hon är så jävla händig! Bygger ut hus, lagar saker och fixar och trixar!
Nu förtiden så är det kanske inte like mycket motorcykel och speciella frisyrer som gäller.
Hon är fortfarande cool men framför allt helt bäst! Lagar jättegod mat, har samma humor som mig, har mitt fula skratt fast en aning fulare, ger mig världens kärleksfullaste kramar och tröstar mig när jag vill. HUR HIMLA BÄST KAN MAN VA!? aa hon tar nog priset. puss på mamma asså!

Taget för typ 3 år sen, hur ful får jag vara på andra bilden? ena ögat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0