Kör hårt här

Uppdaterar för fullt folk! Idag hade jag engelskaredovisning och hyperventilerade i kanske en halvtimme innan, HATAR muntliga redovisningar! Men fick höra att jag var bra idag, tack fan!
Tror mitt uttal har slipats, dock är huvudet lika gömt i pappret och halsduken som vanligt....

Gick till min storasysters lägenhet, väntade på att hon skulle bli klar så vi kunde sticka hem till Åtvid. Blir att umgås med henne eftersom vi ses för sällan!

Dagens händelse är nog att min mobil är paj! Tappade den i hissen så halva skärmen nu har blivit svart! Fick världens psykbryt men har nu pappas gamla mobil. Nej jag gillar den inte men får duga så länge!
Pappa: Men du.. när jag köpte den för 3 år sen så var den det bästa man kunde köpa! Folk gav sin arm för att få tag på en sån!
Jag: yeah right...

Med eller utan arm så vill jag inte ha den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0