"Äter skinkmacka, själv då?"

Dissade jeansen och körde på klänning, kändes rätt.
Kändes mindre rätt när jag började gå eller hoppa liite i den. Wiiipps den gled ner, fick stå och dra smått men mindre diskret för att få upp den. Till den körde jag på en lika glidvänlig BH som sa lika mycket wiipps om inte mer. Tror inte jag bjöd på någon nippslipp iaf, eller hoppas jag inte gjorde det.
Varför måste allt ligga på nedre delen av kroppen? Skulle uppskatta om jag åtminsone kunde få flytta upp liiite så man åtminstone kan dansa utan att flasha sig föör mycket! eller att klänningar kan vara i storlek M nertill och storlek S upptill så man slipper spänna ut bröstkorgen!!!!!
"assååå shiit" jag bara kläcker nya idéer!

Kommentarer
Postat av: Linnea Revelj

Något söt höredu :)

2011-01-11 @ 21:59:07
URL: http://l.revelj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0