Du sa att du var snygg men du är ful!

Okej jag är väl ganska ful! Jag har ju inte berättat något om den estetiska verksamheten vi haft varje förmiddag den här veckan och som vi ska fortsätta att ha varje eftermiddag nästa vecka.
How evah, det är som att gå på dagis igen, möjligen fritids. Jag valde ju drama, vilket är lek på hög nivå, roligt är det kan jag lova. Skrattar mig till magont och ett sprängrött nylle hela tiden. FINT
Inget Romeo och Julia som jag tidigare skrev om, utan mer "låtsas att ni går runt på ett torg och mingla! VAR ARGA! VAR GLADA! HA BRÅTTOM!" osv osv blotta känslor och vara spontan, för det är jag ju så jävla bra på...... men övning gives you kunskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0