Veckans babe

Veckans babe är!!
KARIN WRIGFORS

Veckans babe är Karin för att jag är så glad att hon har kommit tillbaka hem från London! Skönt att ha henne i M09A igen, blir ju bara bättre! Karin är oftast den enda som skrattar åt mina alldeles för torra och trötta skämt. Dem som jag oftast drar i slutet av skoldagen eller sent en kväll. DET GILLAR JAG! någon som skrattar så jag slipper den pinsama tystnaden så att säga. DESSUTOM valde hon teater på estetiska verksamheten vi ska ha hela veckan, skönt för det har ju jag med vaalt!

Karin: Lovisa, du får va Romeo så är jag Julia!
Jag: Okeej! eller vänta nu? varför ska jag alltid va den maskulina?!?!
de kan man fan fråga sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0