Veckans babe!

Nu snor jag Linneas grej på fejjan, och tar tillbaka mitt förslag till jonte och sebbe om att ha veckans babe på sin blogg. För nu kör jag på det.
Veckans babe den här veckan är... JULIA NYGREN!
Julia fick inviga Veckans babe. jag tycker bilden säger det hela!
Hon har garvat galet mycket med mig den här veckan, åt Eva och Adam, åt jonte, åt mig och vi har alltid askalas. Majoriteten av min sömn den här veckan har hon fått tagit del av. I hennes säng sover jag djupt enda till 12 på förmiddagen och ger henne lite skratt i sömnen.
Vill du också bli veckans babe? ja men se till och bli det då!

Kommentarer
Postat av: julia

jäklar vilken ära! tack

2011-01-09 @ 11:26:37
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0