Update

Vad har jag hunnit göra på sistone? Måndagsklubben, ja det var kul. Absolut inte lika ösigt som jag hade hoppats!
Jag har shoppat, alldeles för mycket dessutom! Skinnjacka, jeans, 4 par skor, tröja, 3 blusar, örhängen osv osv osv!
Har gått på bio med Andrea och Ida, tittade på Bridesmaids som var sinnessjukt rolig! Innan det fikade vi.
Sen har jag fikat med Lisa och Lollo också, ätit ute med Lisa och Chadi, tagit en öl och såftat!
Igår firade jag Malin med Simone, bjöds på morrotskaka, kaffe och vin. Efter det tog jag en sväng till Julia där några söp och så körde vi lite nattkubb.
Planerna för idag är oklara men vi får se! Julia vill ha med mig till K-holm, men kan inte bestämma mig! Vill träffa jonis när han myst klart med Anna också.

aja Göteborg på måndag med Lisen, liseberg hela dagen och sen kanske ut och ta en öl?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0