Kluven

Jävlar va kluven jag är, vet inte alls vad jag vill. Fast på något sätt är jag helt säker på att jag endå vill det jag tror jag vill. Men samtidigt får jag ångest och hinner tänka 50 000 tankar på en sekund. Jag tänker inte skriva klart och tydligt och heller inte säga något rakt ut. Grejen är att jag gillar att ni som läser det här får tänka lite, fundera på vad jag menar. På så sätt kanske jag får er att tänka lika många tankar som mig. Eller så skiter ni fullständigt i det och bryr er inte, men varför skulle ni annars gå in på min blogg?
Jag tror jag är lite rädd. orkar inte ens bry mig. du kanske gör?
har städat konstant i tre dagar nu, fortsätter imorgon. hoppas fredag blir lyckat för något sånt här krävande gör jag aldrig om.
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0