Jag + min iphone = alltid tid för varandra

Känner mig plötsligt som världens ensammaste!
Skickar sms till Julia, hon pluggar
Simone, hon svarar inte
Farmor & farfar, de skulle sova
Ewe dejtar sin teoribok
Sofia bor långt bort
Ida måste vara hemma tidigt
Malin pluggar säkert hon med
Jonte är nog med Anna.

Jag orkar inte ens ta kontakt med någon mer människa.
Den enda som jag kan söka tröst hos är min iphone, vilket jag gör alldeles för ofta. Skulle lika gärna kunna klistra fast den i höger handen för jag får väl förslitningsskador om jag fortsätter plocka upp den ur fickan varannan minut.

NU SVARA SIMONE! hon har gymmat.. = vill antagligen inte gå ut och gå eller röra sig mer. Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0