kokos

Satan va gott jag luktar! Luktar kokos som bara den, gott liksom.
Var planerat att bli lite Torsdagsklubben ikväll, dansa järnet men så blev det inte. Istället kör vi halloween på Sliver imorgon och sen middag och utgång på lördag också för att fira Simone. De räcker ju gott och väl!
Så istället ska jag bjuda Simone på middag och bio idag och snacka massa skit, vilket var för länge sen!
Jag tror jag köpt för mycket kläder på sistone, plötsligt känner jag att jag har beslutsångest när jag ska välja kläder för att jag vill ha på mig allt samtidigt.. + att jag inte bara fick två tröjor och ett till hål i örat av mamma igår utan jag råkade klicka hem en klänning oxå. eeehehe

Dessutom har jag fixat mina naglar, känns för bra det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0