Tar tag i saker

Hade en lektion idag som vanligt, psykologi. Roligare kurs än vad jag hade förväntat mig. Ibland ska man nog inte förutsäga något man inte kan något om. Sen bestämde jag och Ester att vi kör på den logga till UF företaget som hon hade gjort. Vi har inte riktigt någon tid att vela fram och tillbaka. Vi ska även vara klara med vår affärsplan till imorgon så att en svenska lärare eller två hinner läsa igenom innan vi lämnar in den på fredag. Jag ska skriva om framtid, målsättning, vision, produkten, produktbeskrivning, modeller och produktutveckling. Det är väl lika bra jag sätter igång om jag ska ha något gjort innan jag slår på förra avsnittet av Pan Am. Kan knappt tro det, att jag kollar på en serie förutom Vänner. Trodde jag aldrig skulle inträffa.
Har lyckats köra två stenhårda timmar på gymmet och imorgon lär det kännas av.
Gick in en sväng på nya Willys i Mjölby och all kassapersonal ser likadana ut... Tjejer med svart/brunfärgat hår, en brun fet foundationrand, hårt sminkade ögon, massa rouge och alla lite småknubbiga. Nu var jag lite elak, men så såg alla ut iaf.

Saknar augusti, av många anledningar, dumma som bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0