To cut or not to cut...

Mamma bokade in en spontan klipptid till mig imorgon, då antar jag att det behövs?
Frågan är.. ska jag bara klippa topparna eller ska jag go all crazy och kapa hela skiten?
Jag älskar ju att ha kort hår! Visst skulle det vara helnice att kunna sätta upp en står toffs, fläta eller locka håret.
Men i slutändat så får jag damp när håret är ivägen, när det tovar, när det ska borstas, när de ska tvättas 24/7.
Dessutom har jag fått massa fina komplimanger när det har varit som kortast. Typ "guuud va vuxen du ser ut!" eller "du passar asbra i kort hår!". Komplimanger jag gärna vill ha igen. hehhehe, särskilt den förstnämnda.
Men sen kommer det ju till balen.. Då vill man ju kunna sätta upp håret? Man kan ju säkert lösa det när man väl kommer dit..
Äh de är ju bara hår vafan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0