Beslutsångest

Igår körde julia, jag, andrea och jocke ett spel, lika par leka bäst. Jag och julia fick vara ett par. vi fick frågorna vem som är mest avundsjuk, båda svarade jag och sen fick vi frågan vem som oftast tog intiativet till intim kontakt, båda svarade julia. vi kan varandra helt enkelt...

Såg en sjukt svår fråga på facebook!
Vem är bäst
Avicii
Axwell

OMG hur ska jag kunna svara? Axwell var ju min första förälskelse, gosh det går ju inte att ersätta liksom + att han verkar mer skön, men Avicii.. hans musik är lite mer lättare och nästan varenda låtfan är ju ett musikaliskt mästerverk.
Min tatuering är ju i Axwells ära iofs men jag skulle lugnt kunna göra en i Aviciis oxå. Jag skulle gifta mig med er båda två. Män som kan deras grej är sexig. Och det känns inte som om många slår dom här två.
Jag kunde inte svara, kunde verkligen inte!

okej nu blev jag arg att så många röstade på Avicii så jag la min på Axwell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0