Från pissförbannad till jävligt glad ändå

Oj vilken vrede jag kände förut, för kanske 1 timme sen!
Börjar med att jag dricker en celcius och springer arslet av mig på gymmet. Sen styrketränar jag mina armar tills de hänger helt livlöst. Då plötsligt börjar jag må helt sjukt illa. Trodde jag skulle spy i duschen. Men jag gjorde en Julia, alltså köpa en korv utan bröd, pillade i mig den och mådde lite bättre. Sen tog jag bussen hem, går av vid seven eleven som vanligt och börjar gå hemmåt. DÅ ser jag att de stängt vägen över järnvägen... man får inte ens gå över! Jag ringer pappa och frågar om han kan hämta mig så jag slipper gå runt hela skiten. Nej för han hade precis tagit en öl med farfar. JAHA då får jag gå runt och sen upp över ett geggigt jävla berg så att mina stövletter sjunker ner och jag får ur mig minst 150 svordomar innan jag kommer upp på andra sidan av järnvägen. Då glor alla byggarbetarna på mig och om blickar kunde döda så lovar jag att dom hade legat jävligt risigt till!! Nu har jag dock käkat och ska över till Jullan och fixa lite inför imorgon och förhoppningsvis kolla Idol. + att jag är himla taggad inför Nause imorgon. KAN BLI SÅ BRA SÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0