Hejdå nu va

Skulle helst spola tillbaka och göra om gårkvällen men sånt går tydligen inte så ist är ångestluvan på när jag sitter på ett fik i Kholm. Om du läser det här Sofia så kan jag säga att det var som de brukar vara! Haha dör lite. Funderar på att lämna bloggen lite nu tills jag har något vettigt att berätta för er. Nu för tiden är jag ganska ovettig!

Cattis igår: "jag vill oxå vara sådär blond, ser ut som en jävla blatte!" och så står hon bland 4-5 utlänningar.. Hahahah dog.

Det har satt sig en kille bredvid mig och Andrea på fiket, han är själv, glor på oss, diggar till Rihannas Only girl in the world och klibbar med sina fingrar på skinnsoffan...

Ville highfivea nausegrabbarna igår men de gick inge vidare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0