Nause

Ovärd skoldag, åkte in för att ha redaktionsmöte i typ 30 minuter sen fick jag åka hem... Aja jag älskar ju att gå upp sådär tidigt som typ 06.00 och det är pissvart även när man går till bussen en timme senare..
Syrran hade precis laddat upp bilder från när de var i Thailand. Blir avundsjuk och saknar det farligt mycket.
Åkte hem och handlade, köpte även något konstigt mandelmjöl så jag kunde göra LCHF våfflor, smakade skit så dränkte dom i grädde, det bästa med lchf är fan grädde asså. göööööött. Sen bakade Oopsies, innehåller två simpla ingredienser - philadephia och ägg. Blev något brödliknande. Ganska okej!
Andrea har fixat Nausebiljetterna och nu ska jag mejla våran rådgivare om ett mööte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0