Sommar

Har kollat på alla klipp från P&L, från när Jonte får lapdance av en kille, alla Deadmau5 videos och när alla dansar till "Alla som inte dansar är våldtäcksmän" på Maskinen. Gråtfärdig så börjar jag kolla på alla videos från Magaluf, när vi kasta den frusna "I hate britts"-mackan till en britt och sofia fick tillbaka den i huvudet. Eller när jag Sofia och Lisa skrämmer fulla turister längst med strandpromenaden. När alla shufflar på Grabbarna Grus och jag får en spricka i höften. memorieeees! Jag hade ångrat mig om jag inte hade vart så galen i att ta kort på allt! 2 600 bilder är fint, men ska nog rensa lite nuuuuu

Här får ni fula och fulla bilder från sommaren.



Nu ska jag måla naglarna, krypa ner under massa täcken och kuddar och kolla film hela natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0