Falla fritt


För nu tar jag äntligen helg, långhelg som vanligt. Fredagarna är tomma på lektioner med jag är full med lycka för det. Ljudtest idag, det ekar och skär. Kunde varit ansvarfull för fem år sen, men det är lätt att va efterklok, right?

Familjen har nu varit borta i en vecka, våra matpengar är slut och idag läxade jag upp tre tonåringar ordentligt. Kände mig vuxen och smart. Men lika fattig på matpengar är vi väl för det. För vem fan handlar upp 1500 spänn första veckan när vi har frysen full? Gonksystrar. Får stanna här och styra upp.
Det vankas bara godheter, livet leker och jag likaså.

och julia.. saknar dig.

Kommentarer
Postat av: julia

lovisa.. jag saknar dig

2011-09-13 @ 17:38:38
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0