I want you to know that I got you on my mind

Är fortfarande skapligt seg hela jag, dock kan de ju också vart för att man fick telefonsamtal kl 5 imorse av två skapligt lulliga grabbar. Äsch de bjöd på lite skratt ;). Igår lyckades jag se klart Scarface som jag påbörjade för ett tag sen. Självklart bra film eftersom Al Pacino är en riktig stjärna. Har snöat in mig lite på den snubben så imorse körde jag på en till film med honom, "En kvinnas doft". Herregud det var nog verkligen en av de bästa filmerna jag sett. Klassiker är ju klassiker av en anledning! Måste säga att Al Pacino har lyckats klättra sig lättvunnet högst upp på min lista av favorit skådisar.
Mamma köpte även en ny favorittröja åt mig nere på stan, vet att den kommer användas flitigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0