what to do

Frisk? nej. Ensam? ja. Vill att Julia ska vara här en natt till. Igår skrämde hon livet ur mig när hon kom och banka på dörren när jag sov. Sen somnade hon, sen somnade jag igen. När vi vakna gick vi ut för att ta lite luft och hitta lite 3G-täckning åt mig. Tydligen finns inte sånt i mitt hus men 100 meter bort finns det gott om sånt. Instagramade lite, laddade ner Rat on a scooter oså. Mamma avslöjade att jag lagt upp den söta sovbilden på Julia på bloggen och hon hämnades självklart med att lägga ut en svullen osminkad bild på mig på facebook. Fick damp och jagade henne i tofflor runt hela tomten, fick hostattack och gav upp. Till kvällen så kollade vi på Grown ups och Efterlyst, målade hennes naglar och sen körde vi wordfeud mot varandra. Ville ju träna så jag skulle vinna en viktig match men nej den förlorade jag också. jävla skit.
Lite såhär ser jag ut och känner mig av cocillanan.
Förresten ska man ut på lördag? ganska pank men ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0