You are a cinema

Jag spelar för mycker Wordfeud, har typ nio spel igång samtidigt + att jag är sämst av alla. Jag orkar ju inte tänka ut var alla TW DW TL DL ligger heller och få ut ett grymt långt bra ord. Jag tränar vidare på det. Jag ligger hemma i soffan, ser på film, spelar på mobilen och leker med datorn. Idag sov jag utan att hosta ihjäl mig förresten :D SÅ JÄVLA GLAAAD! sen läste jag på medicinflaskan att man inte får dricka samtidigt som man tar cocillana. naheeee okej då.
Sen så fascineras jag av alla tjejer som har lika små skitbloggar som mig men som ändå ska piffa till med dagens outfit, grymma och skarpa systemkamrabilder på när de festar och skriva seriöst om hur de PW:ar och shoppar det seeenaste. Go girls.
Julia Nygrens blogg äger!

Kommentarer
Postat av: julia

hahah var det där ironiskt ?

2011-09-26 @ 16:39:02
URL: http://heeltgalet.blogg.se/
Postat av: lovisa

meeeh ne det var inte ironiskt :@

2011-09-26 @ 19:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0