Jag tycker

- Jag tycker att det borde vara snyggt och stilrent att gå runt i mjukis, tisha, osminkad och med ruffsigt hår. För det vill jag göra varje dag känns det som. Jag går jämt upp och dushar, klär mig vettigt, sminkar mig och håller på. Sen går det någon timme och jag vill bara vända om hem och ta bort smink och ta på mig såfta kläder.
- Att man borde få välja själv vad man vill minnas och känna. Så att man slipper ha klump i magen och förvirring i huvudet.
- Jag tycker folk borde ge varandra komplimanger oftare, fan va trevligt det skulle va. Bara starta dagen med att säga "FaaAAN vilken hipp tröja du har på dig!" till första bästa. Tänk hur sjukt glad den personen skulle bli??
- Jag ska se till att fixa allt det ovanstående. Skapa såftmode, ngt slags minnes/känslopiller och börja ge mer komplimanger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0