Katrineholm

Jag är ganska så sämst på att uppdatera av mig men jag är så sjukt busy.. Ae kanske inte men far hit och dit lite.
I torsdag drog Jullan, Amel, jag och Elvis till Eskilstuna och såg Maskinen. Bästa av allt var att Amel fixade så vi fick träffa dem i logen innan. DOOOOOOOG!
I fredags blev det desto lugnare. Jag och Adde p solade, badade, åt fruktsallad, fixa naglarna och kolla på BB. Slocknade redan 23.30..
Lördags var de förfekkeh hos Maja med brudar och grabbar innan vi drog till Safiren där Lucas Nord och Albin Myers spela. Skapligt ös de med!
Söndags röjde vi upp på Safiren och hade tacomys hos Adde p.
Måndags slappade vi hos Amel innan vi åkte tillbaks till Åtviiid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0