I MADE IT!

Jag har varit på summerburst och levt livet, haft en underbar studentvecka med alldeles för mycket dricka. Jag har tagit studenten och insett hur mycket jag älskar min klass. Det känns som att ett tre år långt förhållande tagit slut. Nu är jag på jakt på jobb. Går ju inte att sitta och vara arbetslös. Pengarna kommer ju definitivt ta slut snart och jag vill dessutom ha något att göra om dagarna.
Imorgon ska jag och Diana skriva in oss på arbetsförmedlingen! Precis som alla andra arbetslösa studenter lär göra. Men måste man så måste man! Ska också hinna röja lite med åtvidstjejerna och fira deras student på fredag och avsluta veckan med att fira Andrea i Katrineholm och se Lucas Nord på Safiren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0