När man är sjuk

Blir så jävla deprimerad när jag är sjuk. Verkligen som att mina föräldrar dött, kärleken har dumpat mig, fått ig i alla ämnen eller fått cancer. Fan ryck upp mig känner jag.
Började tjuta och svära för att min pan pizza ramla upp och ner på tallriken och all ost lossnade. Kastade den och micra en ny. Osten är ju det bästa...
Mamma ringde precis, fråga vad jag ville ha för max hamburgare.. hon vet hur man gör en lycklig asså. Älskade mamma <3
Om ni läser det här, får ni gärna tycka synd om mig och min rossliga hals och hesa röst. Skicka gärna iväg ett sms:
typ:
Hej sötaste raraste Lovisenfisen krya på dig sötnosis så hörs vi <3
nått sånt. då blir jag glad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0