Slutspurt

Skulle behöva stänga in mig i två veckor för att hinna bli klar med allt innan praktiken och studenten. Tror jag kommer bli tokig lagom fram till the finish line. Har suttit i kanske en timma med ett reportage om Linköpings slott. Kommer knappt någonstans. Reportage måste va det luddigaste man kan skriva. Så svårt..
Men jag lyssnar på Maskinens nya album Framgång och Efterfrågan. Det hjälper mig. lite grann sådär. Fantastiska är dom Frej och Herbert!
Annars så har jag kickat igång träningen ordentligt. Sprang 9 km i tisdags med Julia cyklandes brevid mig. Sprang bara 4 km igår men drog 8,5 idag! Imorgon kommer jag va döööööd. Springer ute dessutom, härligaste känslan och så mkt roligare än gym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0