Sorgligaste

Gjorde pannkakor och bjöd Ewe på kaffe, massa ta-igen-skitsnack och sånt. Så kom vi ju även på att det är ungefär 2 år sen vi båda blev singlar. TVÅ ÅR! 24 MÅNADER! 102 VECKOR! 730 DAGAR!
Det, om något, är sorgligt.
Och när man är typ världens kärlekskrank av sig, då är det pissigt.
Men ingen hets för det måste ju vara rätt.
och jag är jävligt dålig på att göra rätt.
så det lär dröja kan jag konstatera.
Men det är skönt att man har en hel bunt singelvänner, det får en att känna sig mindre sorglig faktiskt.
Jag ska nog bli karriärskvinna, tjäna feta stålar och gifta mig med mitt jobb. och vara trogen till det.
Back in bizzzz

Kommentarer
Postat av: adde p

haha fyfan vilken ful bild hahahah hysteriskt utvecklingsstört!!

2012-05-14 @ 00:02:52
Postat av: lovisa

vafan! snygg ju..

2012-05-14 @ 17:43:15
Postat av: Evelina

haha jsg dör vad sorgliga vi är!! och fyfan bilden, jag dööööör!!

ska vi va i helgen?? hihi jag kan när som så när du kan!

2012-05-16 @ 08:58:14
URL: http://ewsis.spotlife.se
Postat av: Martin

Gift dig med mig har fet BMW pengar kebanpizzeria Linköping du bet skämmer bort dig aboooo hör av dig puss

2012-06-14 @ 18:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0